Bextrans werk hoofsaaklik in die veeleisende en uitdagende landbousektor. Met bykomende uitdagings soos seisoenale produksie, droogte, invoer- en uitvoerpariteitsfaktore wat die vloei van volume vrag beïnvloed, is ’n buigsame en aanpasbare logistieke oplossing deurentyd nodig. Dit is wat Bextrans bied:
Bexfleet
Ons vloot bestaan uit vragmotors wat permanent beheer word, elk met ons maatskappy se handelsmerk. Ons het ’n span hoogs bekwame kontroleerders wat elke beweging van hierdie voertuie beheer.
Subkontrakteurs
Terwyl ons toegewyde subkontrakteurs daagliks deur ons kontroleerders beheer word, verskil hulle van ons Bexfleet deurdat hulle nie die Bextrans-handelsmerk op hul voertuie vertoon nie.
Gespesialiseerde Besigheidseenhede
Om te verseker dat Bextrans markleidende logistieke dienste lewer, het ons konsultante wat in elk van die volgende sake-eenhede spesialiseer:
Tipper Losmaat Afdeling
Hierdie afdeling bedien hoofsaaklik die mynbou- en landboumarkte met die hooffokus op hoë-volume-roetes regdeur Suid-Afrika en die aangrensende SAOG-lande.
Platbak en Abnormale Vrag Afdeling
Hierdie afdeling bedien hoofsaaklik die landbou-, bou- en staalmarkte met roetes regdeur Suid-Afrika en die aangrensende en SAOG-lande.
Tautliner en FMCG-afdeling
Die hooffokus van hierdie afdeling is op die snelbewegende verbruikersgoedere- (FMCG) en landboumarkte. Roetes sluit alle provinsies van Suid-Afrika in, asook aangrensende en SAOG-lande.
Oorgrens-afdeling
Tipper losmaat-, platbak- en tautliner-afdelings diversifiseer regdeur aangrensende en SAOG-lande.
Houerafdeling
- Invoer/Uitvoer – alle Suid-Afrikaanse hawens
- Vooraf-advies van uitvoerhouers op Navis
- Gevaarlike, verkoelde en algemene vrag
- Optel en pak
- City Deep spoorterminaal invoer/uitvoer & konfigureer-na-bestelling (CTO) verwerking
- Stoor, hantering en SOLAS-weeg
Ons vragmotors sluit in:
- Platbak Superlinks & Drie-asse
- Tipwa Superlinks
- Valkant-Tipwa Superlinks
- Tautliner Superlinks
- Bottom Dumpers